loading...
جدیدترین رویدادها
M.Y بازدید : 179 یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

مدیرعامل بانک شهر گفت: اکنون 198 هزار و 802 نفر برای دریافت بن کارت ثبت نام کرده اند که 156 هزار و 389 عدد کارت مربوط به دانشجویان و 30 هزار و 219 کارت مربوط به طلاب بود و همچنین 29 هزار بن کارت به سازمان های متقاضی اختصاص یافت.
https://rozup.ir/view/1517967/%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84%20%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9%20%D8%B4%D9%87%D8%B1.jpg

محمد پورزرندی مدیرعامل بانک شهر صبح امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در محل برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی کشور در محل شهر آفتاب گفت..

با توجه به تغییر مکان برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران مشکلات و ضعف هایی وجود دارد که به طور حتم با توجه به تلاش شبانه روزی وزارت ارشاد، شهرداری و مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برطرف خواهد شد.

وی با تبریک به شهروندان برای مجاورت مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب با حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) افزود: در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران بانک عامل نمایشگاه تغییر یافته و اکنون عاملیت خدمات بانکی نمایشگاه بر عهده بانک شهر است که این بانک با تمام قوا به دنبال اجرا و عملیاتی کردن بانکداری الکترونیکی در سطح نمایشگاه است. نمایشگاه کتاب امسال بانکی را نیاز داشت که بتواند به صورت کامل نیازهای بازدیدکنندگان را تامین کند و بانک شهر به دلیل اینکه در سال گذشته توانست عملکرد خوبی در زمینه اجرای بانکداری الکترونیکی ذاشته باشد موفق شد  تا به روزترین خدمات بانکی را در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب به بازدیدکنندگان ارائه دهد.

مدیرعامل بانک شهر در ادامه با تشکر از فعالیت های اصحاب رسانه در طول نمایشگاه گفت: به دلیل اینکه بانک شهر از ابتدای ساخت مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب با شهرداری همکاری داشت جز بانک عامل نمایشگاه انتخاب شد.

وی درباره وِیژگی دیگر بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران گفت: در این نمایشگاه اساتید، دانشجویان، طلاب و دانش آموزان م یتوانند تا آخرین روز برگزاری نمایشگاه بن کارت های خود را دریافت کنند و علاوه بر این می توانند از طریق ثبت نام در سیستم از بن کارت مجازی استفاده کنند.

پورزرندی ادامه داد: کسانی که در این مدت موفق به دریافت بن کارت خود نشده اند می توانند از شعب و باجه های سطح شهر و داخل نمایشگاه بن کارت خود را دریافت کنند، تاکنون 198 هزار و 802 نفر برای دریافت بن کارت ثبت نام کرده اند که 156 هزار و 389 عدد کارت مربوط به دانشجویان و 30 هزار و 219 کارت مربوط به طلاب بود و همچنین 29 هزار بن کارت به سازمان های متقاضی اختصاص یافت.

مدیرعامل بانک شهر، با بیان اینکه 4 هزار دستگاه کارت خوان بانک شهر آماده ارایه به متقاضیان است، افزود: از این تعداد تاکنون بیش از 2 هزار  300 دستگاه کارتخوان ارایه و نصب شده است.
وی با اشاره به اینکه تا پایان روز چهارم نمایشگاه 441 هزار و 201 تراکنش که مبلغی بیش از 2 میلیارد و 100 میلیون تومان را شامل می شد در نمایشگاه از طریق سیستم های بانک شهر جابه جا شده است، گفت: تاکنون 8 هزار و 171 بن کارت مجازی صادر شده که از روز اول ثبت نام و تا پایان نمایشگاه شعب کشیک بانک آماده ارایه خدمات و بن کارت به متقاضیان هستند.

مدیرعامل بانک شهربا یادآوری اینکه بانک شهر به دنبال توسعه خدمات موبایلی و اینترنتی است، گفت: صرافی بانک در نمایشگاه کتاب در حال فعالیت است و متقاضیان می توانند با ارایه ارز و گذرنامه یا کارت ملی مبلغ مورد نظر خود را به ریال یا هر ارز دیگری تبدیل کرده و در غالب کارت آن را دریافت کنند.

وی ادامه داد: در نظر داریم با مجوزهای دریافت شده از بانک مرکزی صراف بانک های خود را در مناطق آزاد و فرودگاه ها نصب و راه اندازی کنیم و همچنین ویزا کارت نیز ظرف ماه های آینده عملیاتی خواهد شد.

پورزرندی درباره مبلغ سرمایه گذاری این بانک در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب، تصریح کرد: سهم بانک شهر در ساخت این مجموعه 350 میلیارد تومان بود.

وی درباره نظر سنجی از بازدید کنندگان نمایشگاه نسبت به چگونگی ارایه خدمات بانک شهر، گفت: از روز جمعه (17 اردیبهشت) نظر سنجی از بازدید کنندگان در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه رضایت بیش از 80 درصدی آن ها را در پی داشت.

مدیرعامل بانک شهر همچنین از نظر سنجی صورت گرفته در خصوص رضایت مندی متقاضیان دریافت بن کارت مجازی، گفت: استفاده از بن کارت های مجازی با توجه به اینکه برای اولین بار در سطح نمایشگاه اجرایی می شد توانست رضایتمندی بیش از 68 درصدی مصرف کنندگان را در پی داشته باشد.

وی درباره بومی سازی دستگاه های VTM (دستگاه های خودبانک) گفت: با تلاش شرکت های تابعه بانک شهر دستگاه های RTM که بومی سازی شده توسط کارشناسان داخلی است و در حال حاضر دو عذذ از این دستگاه ها در سطح شهر در حال فعالیت است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت جدیدترین رویدادها خوش آمدید می توانید از ستون موضوعات ، موضوع مورد علاقه خود را انتخاب نماید و به صورت کاملآ رایگان از آن بهره ببرید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 275
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 923
  • بازدید سال : 16,757
  • بازدید کلی : 201,226