loading...
جدیدترین رویدادها
M.Y بازدید : 144 چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تا آخرین لحظه در زمانی که در فدراسیون حضور دارم، از تیم ملی حمایت می‌کنم.


https://rozup.ir/view/1506866/ali-kafashian-8032_0.jpg

علی کفاشیان در مراسم رونمایی از لباس تیم ملی گفت: حمایت از تیم ملی، حمایت از پرچم ایران است و همگی باید از تیم ملی حمایت کنند. وقتی دور قبل به جام جهانی صعود کردیم میلیاردها نفر فوتبال ایران را دیدند.وی افزود..

شاید این آخرین سخنرانی من به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال باشد، اما هیچ وقت دست از حمایت از تیم ملی بر نمی‌دارم. روز شنبه انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود، اما من و هیئت رئیسه فدراسیون تا آخرین لحظه از تیم ملی حمایت خواهیم کرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت جدیدترین رویدادها خوش آمدید می توانید از ستون موضوعات ، موضوع مورد علاقه خود را انتخاب نماید و به صورت کاملآ رایگان از آن بهره ببرید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 275
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 948
  • بازدید سال : 16,782
  • بازدید کلی : 201,251